lørdag den 12. november 2011

As long as you got your friends along, you don't need anything else

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Her den anden dag arbejde to af mine veninder og jeg ude i Hellerup på Operation Dagsværk dagen. Efter at vi havde arbejdet, så gik vi en tur ned til Hellerup havn, tog nogle billeder, snakkede gik derefter ned langs Strandvejen og så hen i Waterfront Shopping center. En skøn dag :-) I går var jeg til Natværksfest for dem som havde arbejdet på Operation Dagsværk dagen og i dag har jeg fejret min kære lillesøsters fødselsdag.

Here the other day I worked with two other friends out in Hellerup at the "Operation Dagsværk" (Operation Dailywork) day. After we had been working, we went for a walk down to Hellerup marine, shot some pictures, talked and walked along "Strandvejen" and went to a shopping mall called "Waterfront shopping center". Another wonderfull day :-) Yesterday I was at a party for all the students who had been working at the "Operation Dailywork day" and today I have been celebrating my littlesisters birthday.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar