lørdag den 28. januar 2012

But I still want to believe, anything can happen in this world, for an ordinary girl



Jaa, nu da jeg ikke skal ud at rejse i vinterferien alligevel (øv altså), spenderer jeg nok lidt for mange penge hist og her - men EFTER vinterferien, går jeg igang med en vild opsparing!
I dag har jeg fået købt gave til min veninde Christina, som snart har fødselsdag (den får i ikke at se, for hun følger med på bloggen) ;-) og så købte jeg det nye Bazar blad, samt en DOVE creme til 20kr. Derudover tænkte jeg at jeg lige ville anbefale min læpepomade: Jeg fik denne for snart 2 år siden (og der er stadigvæk meget tilbage) af min veninde i julegave, den er købt i Urban Outfitters og har den sødeste duft og den er virkelig god til læberne!

I bought some new stuff today: the new Bazar magazine (danish mag) and a DOVE creme, and a present for my friend Christina. Recommendation on my lip balm: it is from Urban Outfitters, and has the sweetest scent and is so good for your lips!

2 kommentarer:

  1. these photos are beautiful :)
    the lip balm is adorable!
    xxx

    SvarSlet
  2. Thank you so much! and yes it is really adorable :-)

    SvarSlet