tirsdag den 31. januar 2012

A Students life: at school from 8am to 6pm

Er helt smadret lige nu, var til dans i går til kl.22.00 og var på skolen i dag fra kl. 8.10 til 18.00, fordi jeg efter skole skulle lave avis sammen med nogle af de andre -pyha, hårde dage. Og i morgen står den på SRO studiedag all-day. Jeg kommer nok ikke til at blogge de næste par dage, grundet at internettet hjemme hos mig skal skiftes ud, så der går et par dage inden vi får det nye (min verden går lidt under). Nu vil jeg slappe max af, efter en laaang dag :-)

I'm so bombed, yesterday I was at dance till 10pm and today I was at the school from 8.10am to 6pm, because we needed to fix something with the layout for the students newspaper. Gosh, it has been some though days, and tomorrow we have to make some big Assignment all-day. I'm not going to blog the next couple of days, because of something with the internet at my home (my world is going under). Now I will just relax, after a looong day :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar