fredag den 21. oktober 2011

Malmö

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Har haft en skøn dag i Malmø med min kære mor, far og søster. På de to nederste billeder kan i se hvad jeg fik købt med hjem (striktrøje og neglelak fjerner fra H&M, halskæde fra KappAhl, peeling creme fra Nivea og J-14 og Seventeen magazines). Den anden dag var jeg i skønneste København med to af mine veninder, Caroline og Sara, hvor vi skulle finde galla kjole til Sara. Vi fik lækker kaffe og kage (med 20 % studierabat) i Sct. Peders Bageri på Sct. Peders stræde, en hyggelig lille bager som i den grad kan anbefales :-) I morgen skal jeg ind og se Titanic udstillingen inde ved Tivoli, hvilket jeg glæder mig til. Håber I nyder ferien!

Have had a wonderfull day in Malmö with my sweet mom, dad and sister. On the last two pictures you can see what I bought there (knit and nail polish remover from H&M, necklace from KappAhl, peeling creme from Nivea and J-14 and Seventeen magazines). The other day I was in lovely Copenhagen with my two friends, Caroline and Sara, where we were going to find a prom dress for Sara. We got a delicious coffee and cake (with 20 % off for students) in Sct. Peders Bakery at "Sct. Peders Stræde" (CPH), which is a cozy little bakery which definitly can be recommended :-) Tomorrow I am going to see the Titanic exhibition in Tivoli, which I am really looking forward to. I hope you enjoy the Holiday!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar