lørdag den 1. oktober 2011

This is where I'm meant to be, I will find my way, I can go the distance

Photobucket
Jeg er en meget glad pige i dag: færdige med alle de mange opgaver lige pt, været i teateret og se "Peter Pan" med min mor, søster og veninde og bliver altid så glad af at være i teatret, og så elsker jeg generelt bare Peter Pan historien. Derudover lavede min kære far da lige æbletærte, som jeg lige snuppede et stykke af på vejen, inden jeg smuttede over til min bedste veninde Christina og hyggede med musik og snakkeri. I morgen står den på brunch med Christina og så købe nogle ting via H&M's hjemmeside - det bliver skønt :-)

I'm a very happy girl today: I'm done with all the many assignments for now, I have been to the Theater and saw "Peter Pan" with my mom, sis and my friend and I always get so happy after being in the Theater, plus the fact that I just love the whole Peter Pan story. When I came home my lovely dad had baked an applepie, which I quickly ate before I took over to my best friend Christina and had a cozy time with hearing music and chatting. Tomorrow I'm going to make brunch with Christina and buy some clothes at H&M's website - it's going to be lovely :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar