torsdag den 29. september 2011

You don't know you're beauitful - that's what makes you beauitful

Photobucket

Photobucket
Endelig tid til lidt blogging - har haft nogle meget travle dage, fyldt med opgaver. Men nu ser jeg endelig lys forude! Nu har jeg afleveret min fysik rapport, er færdig med min matematik opgave til i morgen og nu mangler jeg kun analyse delen i min dansk opgave - og SÅ kan jeg ellers slappe lidt af og nyde weekenden! I går købte jeg en ny neglelak, som i kan se på billedet. Den er lysebrun og jeg gav 90kr for den i Matas - den er fra mærket Sally Hansen, og jeg elsker den :-) Håber I alle har det godt!

Finally some time for blogging - I've had some busy days, filled with assignments. But now I can finally see the light - right ahead! I'm done with fysic and mathematic and now all I miss is the analyzis in my danish assignments and then I can finally relax and enjoy the weekend! Yesterday I bought a new nailpolish, which you can see in the picture. It is light brown and it is from Sally Hansen, and I love it :-) I hope you're all good!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar