lørdag den 3. september 2011

Smile, be happy and enjoy life!

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket
I går var jeg som sagt på The Munchies, som er en rigtig hyggelig restaurant, sammen med mine tre veninder. De to sidste billeder er fra The Munchies og de to øverste er fra Konservatoriets Koncertsal (frederiksberg), hvor vi så det flotte danseshow. I dag har jeg været ude og shoppe lidt med min mor, hvor hun var så sød at give mig en blå bluse fra pieces! Bagefter tog jeg hjem til min veninde Christina, hvor vi lavede clubsandwich til os og Emil, K og Claus. Nu smutter jeg ud i køkkenet og hjælper min mor med at lave noget lækkert aftensmad
:-)

Yesterday I was, as told before, at the Munchies, which is a cozy restaurant, together with my three friends. The last two pictures is from the restaurant and the two pictures above those, are from "Konservatoriets Koncertsel" (frederiksberg), where we saw the beauitful danceshow. Today I have been out shopping with my mom, where she was so sweet and gave me a blue shirt from Pieces! Afterwards I took over to my friend Christina, then we made clubsandwiches' to us and Emil, K and Claus. Now I will go out in the kitcen and help my mom, with making some delicious dinner :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar