torsdag den 1. september 2011

Cheers to that freaking weekend

Photobucket
Den anden dag var jeg med to af mine veninder ude på en lille, hyggelig shopping tur til fisketorvet :-) Jeg fik købt en bluse og et par shorts. Nu da jeg har været så dårlig til at blogge her på det sidste, så vil jeg love at efter i morgen kommer der (højst sandsynligt) en masse billeder! I morgen drager jeg nemlig til det dejlige København, for først at spise aftensmad inde i byen med mine 3 veninder, derefter ind og se et danseshow og senere skal vi ind og se comedy - ved allerede at det bliver en god dag! Resten af min weekend bliver fyldt med opgaver og lektier, så det er om at nyde det mens man kan ;-)

The other day, two of my friends and I were on a shopping trip to "Fisketorvet" (danish mall) :-) I bought a shirt and a pair of shorts. Now that I have been so lazy at blogging lately, I will promise that after tomorrow (hopefully) there will come lots of pictures! Because tomorrow I am going to wonderfull Copenhagen with three of my friends to eat some dinner, watch a danceshow and later see some comedy - I already know that it is going to be a good day! The rest of my weekend is going to be full of homeworks and assignments, so I gotta enjoy it when I can ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar