tirsdag den 6. september 2011

Just lose control

Photobucket
Billedet har absolut intet med dette indlæg at gøre, og jeg har heller aldrig været i USA (men vil dog rigtig gerne). Men det var min lillesøster der tog billedet her den anden dag, da hun var til noget heste-messe i Roskilde, og jeg synes at det var så flot! Jeg er næsten lige stået op og har lige læst matematik og fysik, og nu sidder jeg og kigger på tøj fra http://www.modekungen.se/ - og jeg kan godt sige jer, at hvis jeg ikke var en fattig studerende, så ville alle deres t-shirts hænge hjemme på mit tøjstativ! Jeg glæder mig utrolig meget til weekenden: på fredag står den på idrætsdag med gym (og vi er totalt ready med vores Baywatch-tema i min klasse), senere står den på opvarmning hos Sofie, med hele klassen og så drager vi mod gymnasiet, hvor vi skal til introfest! Om lørdagen skal jeg, forhåbentlig, til Sounds Musikfestival (skal dog lige købe billet..) og om søndagen skal jeg til min kusinens fødselsdag - jeps, jeg glæder mig i den grad til denne weekend :-)

The picture has absolutely nothing to do with this post, and I have never been to the US (but I sure wanna go). But it is taken by my littlesister, at a "horse-thing" in Roskilde, she was at the other day, and I found it very beauitful! I nearly just woke up and I have just read mathematic and fysic, and now I am looking at clothes from www.modekungen.se - and I can tell that if it wasn't for the fact that I am a poor student, then all their t-shirts would be hanging in my closet! I am looking so much forward to this weekend: friday there is sportsday on my high school (and we are totally ready with our Baywatch theme in my class), later there is before-party at Sofie, with the entire class and afterwards we are heading for the high school, for the "introparty"! At saturday I am, hopefully, going to Sounds Musicfestival (well, first I gotta buy a ticket..) and at sunday I am going to celebrate my cousins birthday - ya, this is going to be a great weekend :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar