søndag den 2. oktober 2011

Your post will be delivered in 3-5 days

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Så fik jeg købt disse 5 lækre ting fra H&M, og nu venter jeg bare spændt på at hente dem på posthuset inden ugen er omme ;-) Dagen i dag startede jeg med at spise brunch med Christina, derefter viste jeg min mor og far "One man disney movie" med Nick Pitera på youtube (som I SKAL tjekke ud, hvis I ikke allerede kender ham! Han er for vild!) og så tog jeg over og gjorde rent, så 1 time ude i solen med nogle lektier og nu står den bare på lidt afslapning. God søndag allesammen!

So I finally bought those 5 hot pieces from H&M, and now I am just waiting, excited to get them before this week is over ;-) I started this day with brunch together with Christina, afterwards I showed my mom and dad "One man disney movie" by Nick Pitera on youtube (which you SHALL check out, if you don't already know him! His awesome!) and then I took over and cleaned a house, then 1 hour in the sun with some homeworks and now I am just relaxing.
Have a wonderfull sunday everybody!

2 kommentarer:

  1. I love that first sweater, great choice! <3
    xo
    goldbehind-therainbow.blogspot.com

    SvarSlet
  2. I absolutely love it, too! And cool that you like it, too ;-)

    SvarSlet