fredag den 5. august 2011

Greetings from Italia

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Der er intet bedre, end at kigge på alle ens nye ting og alle ens billeder, når man kommer hjem fra ferie. Jeg har lige siddet og sorteret i mine 666 billeder fra Sardinien, og nu skal de vises frem til folk og fæ. Her er lidt af hvad jeg købte på Sardinien. Det andet billede er af postkort fra venner og en Københavnsk avis jeg lige snuppede med mig, fra Kastrup lufthavn da vi kom hjem.

There is nothing better, than looking at all your new stuff and pictures, when you come home from a holiday. I have just ordered in my 666 pictures from Sardinia, and now they are going to be shown to everybody. Above is some of the things I bought on Sardinia. The second picture is postcards from friends and a Copenhagen newspaper, I took with me, when I came to Kastrup (CPH) airport.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar