fredag den 26. august 2011

Valg kampen 2011 er skudt i gang!

Photobucket
Ja, så er valg kampen 2011 skudt igang! Efter Lars Løkkes tale til pressemødet kl. 11 i dag, har medierne ikke handlet om andet end den kommende valg kamp. Selve valget falder på d.15. september. Alle i min klasse har været oppe at køre lige siden rygterne om at valg kampen måske blev skudt i gang i dag - vi er jo trods alt en samfundsfaglig klasse! Og jeg glæder mig allerede til at høre vores samfundslærer syde af glæde, til vores næste samfundsfags time på tirsdag :-) Jeg er kun 17, og har derfor ikke mulighed for at stemme, dog har jeg en svag idé om hvilken side, min stemme ville falde på.

Hvis du er 18 / hvis du var 18 - hvem ville du så stemme på?

Sorry guys, but this is only appropriate for danish people, because it is about danish politic :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar