torsdag den 4. august 2011

Welcome to my blog

Photobucket
Hej! Jeg hedder Camilla, er 17 år gammel og skal til at begynde på mit andet år i det almene gymnasium (STX), her efter sommerferien. Jeg har oprettet denne blog, af den simple grund at jeg elsker at skrive og tage billeder - så hvad er mere oplagt end en blog. Når jeg ikke er sammen med mine venner i gymnasiet eller ligger og sveder over bunker af opgaver, så går jeg til dans (show dance, mere præcist). Dette har jeg gjort i 12 år nu, og har absolut ingen intentioner om at stoppe med det, for jeg elsker det. Udover dansen, så holder jeg virkelig meget af at bruge tid sammen med mine venner og familie. Rejse, læse, skrive, shoppe, fotografere - hører også til de ting, som er nogle af mine yndlings beskæftigelser.
Da jeg lige har været ude at rejse her i sommerferien, vil de kommende indlæg nok komme til at handle om min(e) ferie(r). Men hvem har også noget imod skønne ferie billeder?

Hi, my name is Camilla, I am 17 years old and I am going to start with my 2nd year in High School, after the summer vacation. I have made this blog, only because of the reason that I love to write and take pictures - so what is more perfect than a blog? When I am not in High School with my friends, or at home sweating over some bunch of assignments, then I go to dance (show dance, more exactly). This I have been doing for 12 years now, and I have absolutely no intention about quitting, because I love it. Besides the dance, I enjoy spending time with my friends and family. Travel, read, write, shop, photography - also belong to the list of what I enjoy the most.
When I have just returned from holiday, the next couple of posts is going to be about my vacation(s). But who doesn't like beauitful, holiday pictures?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar