fredag den 23. december 2011

Christmas eve tomorrow

Photobucket
Some of the bags from Christmas shopping
Photobucket
My new grey, low Converse (love you mom and dad)
Photobucket
Ya, I am addicted again.. SATC what can you do about it?
Photobucket
My new necklace from Vero Moda, my lovely nailpolish from Sally Hansen and a knit from H&M
Photobucket

Photobucket
The mask from the show on TV2 (Helte Galla 2011), which will be shown the 30th of December
I dag var jeg ude og shoppe lidt med min mor og søster. Fik et par grå converse af min mor (og far), tusinde tak! Derudover nød vi en varm kop kakao og en croissant hver især :-) og så fik jeg lige de aller sidste julegaver på plads, så nu er jeg rigtig klar til i morgen (glæder mig som et lille barn). Ønsker jer alle en fantastisk god jul :-)


Today I have been out shopping with my mom and sister. I got a grey pair of low converse, by my mom (and dad), thank you so much! We also enjoyed a cup of hot cacao and a croissant each :-) and I bought the last christmas presents, so now I am totally ready for tomorrow (looking forward to Christmas eve, like a little child). I wish you all a Merry Christmas :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar