torsdag den 29. december 2011

I think that is what they call hangovers

Photobucket
What I wore yesterday: top from Only, jeans from Cheap Monday and shoes from Bianco
Photobucket
What I have been seeing today, Sex and the city and a sweet movie called "Chasing Liberty"

Var til julefrokost med min skønne klasse i går, desværre fik jeg vist indtaget lidt for stærkt alkohol, lidt for hurtigt, hvilket resulterede i at jeg kom tidligt hjem fra den julefrokost - jeg råder hermed folk til ikke at drikke for meget alkohol, det kommer der intet godt ud af ;-)
Så dagen i dag har været en rigtig "hangover" dag, jeg har sovet, haft det halv dårligt og set tv. Rigtig øv, for skulle egentlig have været hjemme hos min veninde med nogle andre og set Star Wars film (har aldrig set dem), men det blev der intet af for mig i dag, øv øv.

Yesterday I had "Christmas lunch" with my class, but I drank too much alcohol, very quick, which ended up with a lot of hangovers today - so my advice to you guys: don't drink too much, nothing goods come out of that ;-)
Today has been a real hangover day, I've slept, felt bad and seen tv. It sucks, because actually I should have been over at my friends house tonight with some other friends and watch Star Wars (I have never seen them), but no Star Wars and no friend for me today, sucks.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar