torsdag den 16. februar 2012

DollFace


I dag var jeg en tur inde forbi DollFace klinik (Kbh), og fik en extremely clean ansigtsbehandling. Lige efter lignede jeg et rødt, opsvulmet monster - men jeg tror på at min hud nok skal blive rigtig fin, om det så kræver et par behandlinger :-) Jeg fik også et par prøver og brochurer med hjem, og fik anbefalet hvilke produkter der ville være de optimale for mig.
Efter en tur der, tog jeg over og gjorde rent og så hjem til min veninde Henriette og så film.

Today I have been at DollFace clinic (Cph), and I got an extremely clean facial treatment. Right after I looked like a red monster - but I believe that my skin is going to become great, even if it takes some more treatments :-) I also got some testst and brochures with me, and I've got recommended which products that would be the best for my skin.
After I'd been there, I went over and cleaned a house and then I took home to my friend Henriette and watched a movie. 



http://www.dollface.dk/live/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar