søndag den 12. februar 2012

Travel the world

                                                                            Bruxelles
London
Nu er der vinterferie, og det er fantastisk! Jeg ser frem til en masse dage med hygge med vennerne og familie. Jeg glæder mig (ærlig talt) til at sneen den smelter, og foråret kommer. Endnu mere glæder jeg mig til foråret, fordi jeg i marts måned skal til Bruxelles på studietur og et par dage efter skal jeg til London med min familie. Marts bliver en fantastisk måned: gym fest, linje fest, Bruxelles med klassen, jeg bliver 18 år imens vi er afsted på studietur og en tur til London! Med dét at se frem til, tror jeg nok lige jeg kan klare sneen ;-)

Winter break, and it is amazing! I am looking forward to many days with my friends and family. I am also (honestly) looking forward to the snow is smeltning, and spring arrives. I am really looking forward to spring, because I am going to Bruxelles on study trip with my class and a couple of days later I am going to London with my family. March is going to be a fantastic month: high school party, another party with some class' from school, Bruxelles with my class, I'm turning 18 while we are in Bruxelles and a trip to London. When I have THAT to look forward to, I think I can handle the snow ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar